2007年5月23日 星期三

SeanZin with shocking stupid

To Jamie
這一次
我傷透了一顆愛我、相信我的心
自以為是的我
在自我的世界恣意的來去
卻忽略了
妳總是等著我
妳的傷也是我的痛
雖然比不上妳的千萬分之一
但這樣的痛楚足夠我清醒了
這些 那些 好玩的 有趣的
都不重要了
最重要的是
每天能看見妳的微笑

2 則留言:

匿名 提到...

Gerger,
I love you so much , our love are blessed, nomatter what happened, we can go on hand by hand....

匿名 提到...

I will be always here with you, remember all the past years how many things we've been through, I have faith for our future, Love you , love you , love you!!!!